Världs bästa andra lag jeb sākam trenēties.

25manna bija jaunās treniņu sezonās pirmās sacensības. Neko negaidīju un neko nedabūju. 2. etaps, muļķīgas kļūdiņas, pārāk liels ātrums, no 83. vietas uz 79. vietu, komanda 36. vietā. Uz kādu laiku bija škrobīte par to, ka mans sniegums bija zems, salīdzinot ar komandas rezultātu, taču kā jau biju sev solījis, neškrobojos par treniņsacensībām. Kopumā bija jauki. 25mannafesten. Big love is back. Gaidas. Nākošajā rītā kājās īsti spēka nebija, taču par spīti tam viss gāja pat salīdzinoši labi, ja ņem vērā, ka gulētas tika tikai 4 stundas. Beigās tomēr izgāzos kā veca sēta. Pirms elektrolīnijas dabā bija izbūvēta kaut kāda telefona līnija, kura nebija iezīmēta kartē. Es nezināju, ka zviedri mēdz tā izklaidēties un atstāju tur kādas 5 minūtes. Varēju iznākt pirmajā desmitniekā, bet... Da lai paliek, 25mannafesten un big love visu atsvēra un sacensības pametu spārnots. Tagad trenējos un mācos, nekam citam laiks tā īsti nesanāk. SM ultralong, es nāku!!!

7 treniņi no tiem 5 orientēšanās
5 stundas 25 minūtes
3272 kcal
57.6km

2 komentāri:

  1. es arī turpat iekritu- atstāju ap 4min,kādas 10vietas. turpmāk vienmēr izlasīšu PM pirms sacensībām.

    AtbildētDzēst
  2. Es gan tur neatstaaju... kad izskreeju izcirtumaa... uz reiz vareja redzeet divus vadus... vienus tuvaak vienus taalaak... un tas pirmais tachu gaaja pa celju...

    AtbildētDzēst