Šonedēļ līst. Solis Nr. 2

Njā, trenējos pilnīgi savādāk, kā reiz tas tika darīts vieglatlētikas treniņos. Vienīgā nemainīgā vērtība ir palikusi kilometrāža. 80km agrāk bija tāds pavisam viduvējs nedēļas apjoms. Pēc jaunās sistēmas trenējoties, es vēl kādas četras nedēļas aptuveni tā arī dabūšu skriet. Bet ne par to iet runa. Ideja tāda, ka pagaidām un arī vēlāk man sevi pārāk nebūs sevi jānopūlē ar intervālu treniņiem. Kaut arī pēc katras skriešanas vēl papildus trenēju spēku, tomēr ir sajūta, ka trenējos par maz. Ar nepacietību gaidu nedēļu numur 7, kad plānotais nedēļas apjoms ir 93 kilometri. Tad, ātrāk jau laikam nē, es varbūt varēšu justies trenējies, jo pašlaik tā nu galīgi nejūtos. Bet nu man ir plāns, kā padarīt šīs mazkilometrāžas nedēļas interesantākas. Rīt ķeršos klāt tā realizēšanai. Tad jau redzēs, kā būs. Bet šonedēļ:

7 treniņi (0 orientēšanās)[plānā - 7 orientēšanās, bet ar to es šeit tomēr pārāk neaizraušos...]
6h 26 minūtes [plānā - 5h 54min]
5196kcal
75.3km [plānā - 71km]

1 komentārs:

  1. Sanāk, ka esi skrējis pavisam nedaudz, bet tomēr lēnāk kā bija plānots, man parasti sanāk otrādi. P.S. Kurš ir plāna autors?

    AtbildētDzēst