Let`s rock!

Es, Mikus Žagata, ar šo apņemos turpmāko gadu trenēties atbilstoši sastādītajam treniņplānam, trenēties noteiktajām sacensībām un nekam vairāk. Treniņu mērķis ir attīstīt manas spējas un prasmes uz konkrētām sacensībām, nekam vairāk. Es nebūšu apbēdināts par rezultātiem sacensībās, kuras man nav svarīgas un tiek izmantotas kā treniņi. Nogurums pēc mācībām nebūs šķērslis aiziet uz treniņu, man vienmēr izdosies atrast motivāciju treniņam. Es došos skriet arī lietū vai putenī, jo es zinu, ka vienmēr jūtos labāk pēc paveikta treniņa, bet katru izlaisto treniņu nožēloju. Es piekopšu tādu dzīvesveidu, kurš ļaus man katrā treniņā sasniegt nosprausto mērķi. Es klausīšos savā ķermenī un neļaušu slimībām un vīrusiem mani uzveikt. Savainojuma gadījumā es atradīšu alternatīvu treniņu metodi un par spīti šķērslim sagatavošos mērķsacensībām un sasniegšu tajās uzstādīto mērķi. Es vēlos sevi attīstīt daudzpusīgi, tādēļ arī mācīšos, strādāšu un izklaidēšos es kā normāls cilvēks, jo sports ir tikai daļa manas dzīves, sports nav mana dzīve. Katru rītu un vakaru es pārlasīšu šo zvērestu sev un no tā izejot es novērtēšu paveikto dienas gaitā un izplānošu darāmo topošajai dienai. Es būšu apmierināts un laimīgs ar dzīvi, jo zinu, ka dzīvojot savu dzīvi pēc šiem likumiem, es daru to, kam esmu piedzimis.





1 komentārs: