Rīt elle ies vaļā, esmu tai gatavs.

Es sāku šo blogu ar atskaiti līdz WUOC 2010. Viss būtu bijis labi, ja pēc Kāpas, kad nevarēju pilnīgi paskriet, būtu paņēmis kādas dažas nedēļas vieglāk. Tā neizdarīju un sanāca pāršaut pār strīpu. Kopš tā laika atskaiti neveicu ne šeit, ne reālajā dzīvē. Nē, neesmu nekam atmetis ar roku, WUOC 2010 joprojām ir tur, kur tam jābūt, taču pārtrenēšanās man lika pārvērtēt paša darbības.

Esmu diezgan daudz izlasījis, pārdomājis un pārvērtējis. Daudz jau esmu agrākajos rakstos pastāstījis, tāpēc neatkārtošos. Svarīgi ir veikt visu soli pa solim un pirmais solis uz WUOC 2010 garo distanci ir Zviedrijas Čempionāts maratonā jeb ultragarajā distancē. Līdz tam ir palikuši seši mēneši un septiņas dienas, kuras izmantošu, lai varētu pilnīgi sagatavoties. Es saku nē vienkāršai skriešanai, es saku jā orientēšanās treniņiem. Tas viss sākas rīt. Rīt atkal tiek iesākta gatavošanās nākošajai sezonai, kuras pirmais mērķis ir SM ultralongs. Atkal es trenēšos kā traks, taču šoreiz ar galvu. Pirmais solis uz pirmo mērķi ir rīt. Pilnīga atdeve, tāpat kā toreiz...



1 komentārs: