Jo man ir plāns. Trešā nedēļa.

Esmu nedaudz škrobīgs. Pirmāmkārtām treniņā jutos čābīgi, bet otrāmkārtām mans 2 mēnešus vecais Garmins pēc treniņa atsakās slēgties iekšā. Diena tāda pačābīga. Bet man ir plāns un tas tiek realizēts. Šonedēļ atkal esmu nedaudz virs normas izpildījis darāmo. Pēc plāna bija jāsaskrien 79 kilometri, bet reāli izdevās saskriet 83km. Tā kā tie papildus kilometri vācās no mazām astītēm katra treniņa galā, tad visticamāk, kamēr mans garmins būs miris, skriešanas plānoto apjomu sasniegšu, taču pa virsu jau neko nevarēs likt, jo nebūs nekā, ar ko izmērīt noskrieto.

Bet nu lai tas Garmins iet ieskrieties. Man tagad svarīgākas lietas darāmas. Līdz es nesākšu skriet orientēšanos(ko esmu atlicis līdz ierašanās Latvijā brīdim) man tas garmins nemaz nav tik īpaši nepieciešams. Nedaudz papētīju savu garo treniņu dinamiku. Cik atceros, tad pēdējais garākais treniņš man kaut kad bija 24km kaut kad pirms diviem gadiem, bet mans garo treniņu rekords ir 26km noskrieti km laikam 2005. gada 31. decembrī (vai varbūt 2006. gada, neatceros). Tad nu 24km skriešu jau decembra sākumā, bet savu rekordu atkārtošu 27. decembrī. Un TAD es sākšu savu garo treniņu kilometrāžas rekordu labošanas sēriju. Viss sākas ar 29km fartleku 3. janvārī un tad jau 29-32-35-36(un citi "īsāki" - 20 līdz 24km treniņi), kam vajadzētu vainagoties ar 38km treniņu 14. martā. Kā jau esmu minējis, SM ultralongs būs mans. Ceļš uz to ir maigi izsakoties velnišķīgi grūts, bet esmu to veikšu, jo beidzot man ir izdevies sakārtot pa plauktiņiem arī tās domas un idejas, kuras bija izbēgušas no manas Mendeļējeva tabulas līdz šim.

Ak jā, šodien skrietā garā treniņa garums bija nieka 17.29km

Bet nu šī nedēļa:

7 treniņi (0 orientēšanās)
7 h un 8 minūtes
4516 kcal
83.9km

2 komentāri:

  1. http://www.gmap-pedometer.com/?r=3280581 - šeit var gana labi izmērīt savus treniņus arī bez visādiem Garminiem. uzliec tikai Sattelite skatu, pievelc tuvāk un voila!

    AtbildētDzēst
  2. Follow these steps to reset the device:

    *Warning - A Master Reset will erase all saved data on the Forerunner.

    Press and hold the Start/Stop and Lap/Reset buttons simultaneously
    Keep both buttons pressed for 8 seconds or until the screen goes blank
    Then release the Start/Stop button and continue to hold the Lap/Reset
    button for an additional 3 seconds
    Release the Lap/Reset button
    Select the Enter (Start/Stop) button to clear user data

    AtbildētDzēst