Pirmais purva treniņš

Pēc atgriešanās no Pasaules Kausa posmiem Norvēģijā E. Bertuks man pastāstīja par apvidus tehnisko un fizisko sarežģītību. Pirms kāda laika internetā varēja atrast nākošā gada studentu čempja garās distances veco karti. Būtībā purvains kalns, ļoti līdzīga JWOC 2008 gada garās distances kartei. Tātad smaga orientēšanās un ļoti smaga skriešana, bet jācīkstās man tomēr būs ar zviedriem, vietējiem. Tā kā neuzskatu, ka gada laikā spēšu pārspēt zviedrus orientēšanās tehnikas ziņā, tad vienīgā izvēle paliek pārspēt viņus fiziski. Tad nu esmu izdomājis visādus mocību treniņus, kurus ar laiku sākšu praktizēt. Šodien biju izvēlējies pamēģināt skriešanu pa purvu. Treniņš diemžēl neizvērsās tā kā bija paredzēts - purvs bija parāk aizaudzis, lai pa viņu skraidelētu, tādēļ kāpu laukā un paskraidot pa vietējo mežiņu atradu vēl pāris kalniņus papildus jau man zināmajiem un treniņu pabeidzu skraidot pa fiziski pasmagu krosa aplīti(nedaudz garāks par 2km). Jūtos patīkami saguris, bet gatavs vakara treniņam. WUOC 2010 - es nāku!

P.S. jāatrod kāds normāls tīreļa tipa purvs, diemžēl tiešā tuvumā man tāds nav... kaut kas būs jāizdomā...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru