Mācību stunda

Kāpa izvērsās par ļoti skaistu mācību stundu. Trīs dienu kopvērtējumā zaudētas 50 min. uzvarētājam runā pašas par sevi. Lai arī uzvarēt:D pavisam noteikti negrasījos, tomēr kaut ko tādu gaidījis nebiju. Pat bez kļūdām zaudētu uzvarētājam daudz - ap 25min. Daži secinājumi:

  • Es vienkārši esmu par lēnu
  • Kamēr citi ir formas augšējā punktā, es laikam esmu lejējā
  • Orientēšanās ātrums ļoti pieklibo
  • Arī orientēšanās izturība ir daudz par švaku(ziemas ceļa savainojums liek par sevi manīt)
  • Orientēšanās tehnikā ir atrastas būtiski uzlabojamas detaļas.
Izskatās bēdīgi (nu ir jau ar), BET esmu pozitīvi noskaņots, jo tagad esmu atklājis vissteidzamāk uzlabojamos aspektus. Viss jūlijs tiks veltīts treniņiem. Vajadzētu izdoties.

Nākamās sacensības - visticamāk, ka skrējiens apkārt Vaidavas ezeram jau nākošsvētdien.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru