Skaisti!

Biju nedaudz šaubīgs par šodienas 29km skrējiena iespējamo scenāriju, bet tas bija lieki. Piebeidzu skrējienu tā forši un pat likās, ka mīnus 20 grādu sals neliegtu noskriet vēl pāris kilometrus. Lai nu kā jauno Silva 66 omc kompasu nedabūju iemēģināt, jo sals tomēr ir pietiekami spēcīgs, lai es neriskētu ar savu veselību. Nu nekas, nākošā nedēļa paspēšu. Grādi tādi zemi būs un paskrieties varēs kārtīgi. Bet nu šīsnedēļas rezumējums tiešām ielīksmo sirdi:

7 treniņi
10 stundas 50 minūtes
8659kcal
128.9km

Trenējamies!

4 komentāri:

  1. Es nesaprotu, kā Tev var tik daudz tās kalorijas tērēties. Ar pulsometru nu jau atkal neskrienu kādu gadu bet paskatoties vecos ierakstus - pa nedēļu ar vismaz stundu ilgāku kopējo apjomu, kalorijas bijušas vismaz par 1000 mazāk patērētas. Tad jau gan, ka esi arī svarā baigi nokrities.

    AtbildētDzēst
  2. Nu Garminam, šķiet, vienīgās funkcijas uz kurām var paļauties ir GPS, pulkstenis un hronometrs, jo pulsometrs man bieži gļuko. Pieļauju, ka tā formula, kas tiek izmantota kaloriju aprēķināšanai ir galīgi kreisa.

    AtbildētDzēst
  3. Kā izpaužas Tava pulsometra gļukošana?
    Man ar Polar mēdz būt gļuki pirmajās 10 minūtēs, ja signāla devēja virsmas nav pietiekami mitras vai devēja josta atslābusi. Kad josta pievilkta un virsmas samitrinātas ar vieglu sālsūdeni, tad mana Polar pulsometra gļuki pazūd.

    AtbildētDzēst
  4. Mans garmins gļuko vienkārši vienu - divas reizes treniņā uzmetot ekstrēmi augstu pulsu (robežās 190 - 214).

    AtbildētDzēst