Virziena precizējums


Pašsajūta nav mani pārāk lutinājusi pēdējās divas nedēļas. Pulsi gan kļuvuši vēl nebijuši zemi, taču tam līdzi nāk paliels sagurums un šādas tādas diskomforta sajūtas. Laikam tomēr jāatpūšas. Šis ir pirmais gads, kad vasarā esmu tik daudz trenējies, plus vēl bāzītes arī nav. Ieplānotos orientēšanās treniņus laikam nāksies atlikt līdz Gotlandei. Bet nevajag jau tagad uzreiz iedomāties, ka sākšu slinkot. Joprojām būs 2 treniņi dienā, VFS ar tomēr pielikšu klāt treniņiem. Galvenā ideja ir piebremzēt ar apjomu un nedaudz ar intensitāti, lai uz ziemas treniņsezonas sākumu, kas paredzēta oktobrī būtu pietiekami atpūties un svaigs. Jā, rudens sezonā nebūšu topā, bet nu ir nedaudz jāatpūšas pirms darba pie apjoma un orientēšanās, lai to varētu veikt maksimāli kvalitatīvi.
Ko esmu paredzējis ziemā? Kāpēc tik agri sākšu trenēties? Man ir lieli mērķi, bet pasaulē daudz skrējēju ir daudz man priekšā. Lai viņus panāktu, būs jāpasvīst. Mans plāns tagad ir divas nedēļas neskriet orientēšanos, bet vieglatlētikas treniņos apmierināties ar minimumu, tad, līdz ar ierašanos Gotlandē, pavadīt stundu dienā dipinot pa kādu no daudzajām kartēm, kā arī pie reizes neaizmirst par vieglatlētikas treniņiem. Tad pēc Latvijas čempja orientēšanās maratonā sākt pavisam nopietnu gatavošanos jaunajai sezonai. Mērķis ir vismaz 15h treniņu nedēļā, sešas dienas nedēļā 2h treniņš kartē, kā arī ļoti rūpīgs darbs pie VFS, SFS un ātruma treniņiem. Ja kādam šķiet, ka es vienīgais tā plānojus trenēties, tad varat iemest aci http://tynne.at-photo.se/ Tinongs plāno skriet 20h nedēļā, es tik 15:D. Nu būšu es monstrs, tas ir nenovēršami. Tiksimies mežā;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru