Atpūtas nedēļa, kurai beidzoties esmu ļoti noguris. 5. solis


Šīs nedēļas treniņi bija paredzēti tādi vieglāki, bet nākošnedēļ piektdien būtu jāskrien 4 jūdžu tests maksimāli. Viss pavērsās nedaudz savādāk - tiku pieteikts vietējām sacensībām "Nedēļas nogale bez aļņiem", kur tad arī piedalījos. No treniņplāna viedokļa tas iespējams nebija pārāk prātīgi, jo ķermenim reizēm ir jādod iespēja arī atpūsties. To ceru tagad darīt nākošnedēļ, treniņos ripinot viegli un bez sevišķas piepūles. Cerams, ka negatīvu seku šitam pasākumam nebūs.

No otras puses, šīs sacensības bija rozā briļļu noņemšana no acīm. Tiku noslānīts kā mazais, jā, izgāzos ka veca sēta. Tomēr pats trakākais ir tas, ka samassēja mani bijušais kluba biedrs Jonas Nordström, kurš gadiņu atpakaļ vēl bija tur pat manā līmenī. Viņš bez tam ir arī tikai juniors...

Orientieristam ir jātrenējas mežā, nu tā vienkārši ir. Biju cerējis trenēt orientēšanos tik pēc ierašanās LV, bet nu redzu, ka tā būtu bijusi milzīga kļūda. Ir būtiski katru dienu skriet orientēšanās treniņu. Citas iespējas pusgada laikā sagatavoties uz SM ultralongu vai WUOC longu vienkārši nav. Bez tam, pēdējās divas nedēļas biju palaidies slinkumā un spēka treniņus īpaši veikt necentos. Tas bija ļoti muļķīgi. Tagad man viss būs jāsāk atkal no gala, jo purvos un kalnos spēks ir faktors, kurš izšķir ātrumu.

Vēl jāpiemin, ka jau 11km distance man nelikās viegla, beigās tiešām strādāju autopilotā(kurš man nav īpaši kvalitatīvs). Līdz SM ultralongam būs pamatīgi jāpasvīst, tiešām pamatīgi. Vairāk orientēšanās, vairāk spēka un tas viss ilgāk. Lūk, ko tagad darīšu.

Šonedēļ:

7 treniņi (2 orientēšanās)
7 stundas 36 minūtes
5969kcal
88km(no kuriem 19 sacensību tempā)

Bezaļņu sacensību kartes:





Ak, jā. Garajā distancē pa vidu man izdevās izslēgt Garminu un tādēļ var izskatīties, ka esmu izlaidis pāri kp.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru